نمایشگاه های بین المللی در ایران

نمایشگاه های بین المللی،واردات کالا

نمایشگاه های بین المللی در ایران

نمایشگاه های بین المللی،واردات کالا

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 دکتر اسفهبدی گفت: حضور موفق جمهوری اسلامی ایران در اکسپو 2015 میلان، با رویکرد نحوه مشارکت بصورت مستقل و ساخت سالن نمایشگاهی با معماری خاص با محوریت شعار "سفره جهانی، فرهنگ ایرانی"  که ریشه در باور ایرانی پیرامون مهمانی الهی و گستردگی نعمات بر روی سفره خداوندی دارد، بخش محتوایی جذاب با ویژگی های منحصر به فرد، میزبانی بیش از یک پنجم بازدیدکنندگان اکسپو در محل پاویون ایران و کسب مقام دوم (جایزه نقره (Silver Award)) در بخش پاویون های با متراژ کمتر از 2000 متر مربع، در بخشExhibition Design و با توجه به مزیت ویژه در بخش Interior، که برای اولین بار در تاریخ مشارکت ایران در اکسپوهای جهانی و در دوران دولت تدبیر و امید، ایران متفخر به دریافت این جایزه جهانی گردید، نشان از اهتمام و تلاش همه دولتمردان، مسئولان و دست‌اندرکاران بخش دولتی و خصوصی در به تصویر کشیدن تمدن، فرهنگ و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در اکسپو جهانی 2015 میلان دارد.

 وی گفت: بدون تردید وجود چنین دستاوردها و تجارب ارزنده در حوزه اکسپوهای جهانی، رویکرد جمهوری اسلامی ایران در مشارکت توانمند در اکسپوهای آتی را تحت تأثیر قرار داده و بر همین اساس، قرارداد مشارکت در اکسپو 2017 آستانه بین ایران و قزاقستان امضاء و مبادله گردید.

 درخصوص اکسپو 2020 دبی که با موضوع "پیوند ذهن‌ها، خلق آینده" برگزار می شود، باید خاطر نشان ساخت که این اکسپو در تلاش است تا روحیه همکاری در بین کشورها را با تمرکز روی سه محور "توسعه‌ی پایدار"، "تحرک" و "فرصت" و با هدف ایجاد آینده بهتر برای ساکنان کره زمین فراهم نماید.

نمایشگاه های بین المللی

تقویم نمایشگاه های بین المللی

تایخ برگزاری نمایشگاه های بین المللی

اطلاعات نمایشگاه های بین المللی ایران

تاریخ برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران

تقویم نمایشگاه های بین المللی در تهران

  ایشان در خاتمه گفتند: جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین کشور منطقه به لحاظ ثبات و ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، تجاری و سیاسی، برخورداری از موقعیت استراتژیک در منطقه خاورمیانه که محل تلاقی سه قاره آسیا، اروپا و آفریقاست و بویژه نقش حائز اهمیت ایران در عرصه جهانی پس از  رفع تحریم ها، قطعاً با حضوری مقتدرانه و با همکاری دستگاهها و نهادهای دولتی و خصوصی در اکسپو 2020 مشارکت خواهد نمود و همسو با موضوع اکسپو، در راستای اعتلای نام و شکوفایی ایران گام برخواهد داشت.

منبع خبر

  • هادی شج
  • ۰
  • ۰
نمایشگاه های بین المللی  ایران و جهان
تقویم برگزاری نمایشگاه های بین المللی
تاریخ برگزرای نمایشگاه های بین المللی
تاریخ برگزاری نمایشگاه های بین المللی ایران
تقویم برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران
اطلاعات نمایشگاه های بین المللی تهران
اطلاعات نمایشگاه های بین المللی مشهد
نمایشگاه های بین المللی تبریز
نمایشکاه های بین المللی اصفهان
  • هادی شج
  • ۰
  • ۰

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) در بزرگترین مرکز تجاری نیجریه، لاگوس برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش :این رویداد فرصت بسیار مناسب در اختیار شرکت ها و فعالان حوزه های مختلف قرار می دهد تا ضمن ارائه تولیدات، خدمات و توانمندی های صادراتی خود، در ملاقات های رودررو با خریداران و مشتریان بالقوه و مسئولین اقتصادی بهره لازم را برده و زمینه تعاملات تجاری – اقتصادی بدون واسطه را فراهم آورند.
به همین جهت برگزاری « نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) » در تقویم نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا قرار گرفته و ج.ا.ایران نیز در چارچوب سازماندهی پاویون رسمی در آن مشارکت می نماید.
 این گزارش حاکی است: نمایشگاه بین المللی لاگوس- نیجریه تمامی گروه های کالایی را شامل می شود ولی تاکید بر حضور شایسته گروه های کالایی مواد غذایی، معدن، سیستم های مخابراتی، محصولات پتروشیمی، صنعت برق و محصولات چرمی تمرکز یافته و مشارکت کنندگان ایرانی هم در این گروه های کالایی مشارکت خواهند داشت. 
این نمایشگاه در شهر تجاری و اقتصادی لاگوس در کشور نیجریه که از شهرهای جنوب غربی این کشور و شهری بندری است، برگزار می شود و به لحاظ شرایط منطقه و مرز آبی ، بستر بسیار مناسبی جهت مبادلات تجاری ایجاد نموده.
 قابل ذکر است : نیجریه از نظر منابع نفتی دهمین کشور، در میان صادرکنندگان نفت هشتمین کشور و بزرگترین تولیدکننده نفت آفریقا است وانتظار می رود نمایشگاه لاگوس با توجه به وجود بستر مناسب جغرافیایی و جایگاه مطلوب منطقه ای کشور نیجریه، زمینه تعاملات تجاری – اقتصادی بدون واسطه را برای مشارکت کنندگان فراهم سازد 
شایان ذکر است: نمایشگاه بین المللی تجاری و صنعتی لاگوس از تاریخ 3 لغایت 12 نوامبر 2017 برابر با 12 لغایت 21 آبان ماه سال 1396 در شهر لاگوس کشور نیجریه و با شعار " ارتقا صنعت در جهت بهبود اقتصادی و رشد پایدار" برگزار خواهد شد.

نمایشگاه های بین المللی

تقویم نمایشگاه های بین المللی

تاریخ برگزاری نمایشگاه های بین المللی

منبع خبر

  • هادی شج
  • ۰
  • ۰

صبح امروز سه نمایشگاه بین المللی با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران :

دومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و همچنین چهارمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با حضور رحمانی قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردیدند.

همچنین امیر مکری قائم مقام شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و نیز قبادی معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز مسئولین مذکور را در این مراسم ها همراهی نمودند.

لازم به ذکر است :

* در دومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته

تعداد 113 شرکت داخلی و 8 شرکت خارجی از 9 کشور جهان شامل آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، دانمارک، فرانسه، هلند، هند و نروژ در فضای نمایشگاهی به وسعت 4,500 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع انواع وسایل و تجهیزات  صیادی، تجهیزات پرورش و نگهداری آبزیان، تولید کنندگان و ارائه دهندگان غذاهای دریایی، تجهیزات و ادوات تصفیه آب، ماشین آلات مخصوص حمل و نقل آبزیان، ماهیان تزئینی و آکواریومی را در معرض دید عموم قرار می دهند.

منبع خبر

  • هادی شج