نمایشگاه های بین المللی در ایران

نمایشگاه های بین المللی،واردات کالا

نمایشگاه های بین المللی در ایران

نمایشگاه های بین المللی،واردات کالا

  • ۰
  • ۰

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) در بزرگترین مرکز تجاری نیجریه، لاگوس برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش :این رویداد فرصت بسیار مناسب در اختیار شرکت ها و فعالان حوزه های مختلف قرار می دهد تا ضمن ارائه تولیدات، خدمات و توانمندی های صادراتی خود، در ملاقات های رودررو با خریداران و مشتریان بالقوه و مسئولین اقتصادی بهره لازم را برده و زمینه تعاملات تجاری – اقتصادی بدون واسطه را فراهم آورند.
به همین جهت برگزاری « نمایشگاه بین المللی بازرگانی لاگوس- نیجریه (LITF 2017) » در تقویم نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا قرار گرفته و ج.ا.ایران نیز در چارچوب سازماندهی پاویون رسمی در آن مشارکت می نماید.
 این گزارش حاکی است: نمایشگاه بین المللی لاگوس- نیجریه تمامی گروه های کالایی را شامل می شود ولی تاکید بر حضور شایسته گروه های کالایی مواد غذایی، معدن، سیستم های مخابراتی، محصولات پتروشیمی، صنعت برق و محصولات چرمی تمرکز یافته و مشارکت کنندگان ایرانی هم در این گروه های کالایی مشارکت خواهند داشت. 
این نمایشگاه در شهر تجاری و اقتصادی لاگوس در کشور نیجریه که از شهرهای جنوب غربی این کشور و شهری بندری است، برگزار می شود و به لحاظ شرایط منطقه و مرز آبی ، بستر بسیار مناسبی جهت مبادلات تجاری ایجاد نموده.
 قابل ذکر است : نیجریه از نظر منابع نفتی دهمین کشور، در میان صادرکنندگان نفت هشتمین کشور و بزرگترین تولیدکننده نفت آفریقا است وانتظار می رود نمایشگاه لاگوس با توجه به وجود بستر مناسب جغرافیایی و جایگاه مطلوب منطقه ای کشور نیجریه، زمینه تعاملات تجاری – اقتصادی بدون واسطه را برای مشارکت کنندگان فراهم سازد 
شایان ذکر است: نمایشگاه بین المللی تجاری و صنعتی لاگوس از تاریخ 3 لغایت 12 نوامبر 2017 برابر با 12 لغایت 21 آبان ماه سال 1396 در شهر لاگوس کشور نیجریه و با شعار " ارتقا صنعت در جهت بهبود اقتصادی و رشد پایدار" برگزار خواهد شد.

نمایشگاه های بین المللی

تقویم نمایشگاه های بین المللی

تاریخ برگزاری نمایشگاه های بین المللی

منبع خبر

  • ۹۶/۰۸/۲۲
  • هادی شج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی